Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Οι Καλύτερες Χριστουγεννιάτικες Ευχές για τις ευχητήριες κάρτες σας


Συλλογή από όμορφες ευχές για τις γιορτές για να τις χρησιμοποιήσετε στις ευχητήριες κάρτες που θα στείλετε στους φίλους σας τις ημέρες των γιορτών!!

Μην ψάχνεις το γιατί και μην πιστεύεις έναν ο

Αι-Βασίλης έρχεται πάντα για τον καθένα

Πάντα υγεία εύχομαι σε όλους και σε εσένα
νάσαστε ολοι σας καλά τι ίδιο και για εμένα

Καλά Χριστούγεννα και ευχές μέσα από την καρδιά μου
και σου χαρίζω την ζωή και τη τροφή, γλυκιά μου!



2016 και ένα αστέρι, εσύ, να φωτίζουν το χρόνο μας.

Έχω τσουβάλι, πάμε για δώρα; ο Αι-Βασίλης.

Πάμε στα χιόνια ψηλά στα βουνά, από εκεί τα αστέρια φαίνονται καλύτερα.
Το πιό λαμπρό το έχω δίπλα μου.Χρόνια πολλά ,αστέρι μου.

Ευχές μου τα όνειρά σας.

Πριν αλλάξει ο χρόνος και γίνω στουπί,
πριν προλάβει να σου ευχηθεί κάποιος άλλος
πριν χάσω το κινητό μου και δεν θυμάμαι που είναι
Σου εύχομαι....ουπς τι ήθελα να ευχηθώ τώρα;

Χρόνια πολλά, νάστε καλά πάντα, όπου κι αν είστε
και μες το ..13 μας πάντα να ευτυχείτε

Να είναι το τραπέζι σας πάντα γεμάτο δώρα
και η ζωή στο σπίτι σας και καρδιές γεμάτες
ευχές και λάμψη και χαρά να δίνετε παντού
Καλά χρυσά Χριστούγεννα σε όλους.



Όλες του κόσμου οι ευχές ας χαριστούν σε εσένα

να έρθει ο χρόνος ο καλός και πάντα ευτυχισμένα.
Χρόνια καλά, χρόνια πολλά, χρόνια ευτυχισμένα
από ψυχής, από καρδιάς, για σένα από μένα.


Ετούτα τα Χριστούγεννα να’ν τα καλύτερά σου
Χαρές και δώρα να σε βρουν, κι αγάπη στην καρδια σου
Τα πιο όμορφα Χριστούγεννα σήμερα να περάσεις
κοντά μ'αυτούς που αγαπάς κι ό,τι ποθήσεις να χει


Όσες ευχές απλόχερα οι άλλοι θα σας πούνε


Εγώ ευχή σας εύχομαι αληθινές να βγούνε

Ας γίνει φέτος η ψυχή μας η φάτνη που θα γεννηθεί η αγάπη και η ειρήνη. Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά!!!

Εύχομαι οι μέρες των Χριστουγέννων ας μεταφέρουν την μαγεία τους στο σπίτι σας και ο Άγιος Βασίλης ας εκπληρώσει τις ευχές όλων σας. Χρόνια Πολλά με Υγεία και Χαρά!!!

Όταν γεννιέται ο Χριστός γεννιέται μαζί Του και η ελπίδα για ένα κόσμο χωρίς βία, γεμάτο αγάπη και ειρήνη. Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά!!!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου