Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Τι πρέπει να προσέχουν οι μαθητές για να μην κολλήσουν γρίπη στο σχολείο;


Η εποχική γρίπη εξακολουθεί να βρίσκεται σε έξαρση στη χώρα μας καθως φέτος το προεξάρχον στέλεχος που ευθύνεται για την υψηλή νοσηρότητα της γρίπης είναι ο υπότυπος H3N2, ο οποίος όμως δε συμπεριλήφθηκε στους υποτύπους του αντιγριπικού εμβολίου 2014-2015. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στα μικρά παιδιά και στους χώρους που αυτά συχνάζουν προεξάρχοντος του σχολείου και του παιδικού σταθμού. Οφείλετε λοιπόν να πείτε τα παιδιά τις ακόλουθες "χρυσές" συμβουλές που θα κρατήσουν όσο το δυνατόν μακριά την πιθανότητα να κολλήσει τη γρίπη από κάποιον συμμαθητή.
* Πριν να φάω πλένω τα χέρια μου με σαπούνι και νερό ή τα καθαρίζω με αλκοολούχο διάλυμα χεριών
* Στο φαγητό, δεν χρησιμοποιώ το ίδιο πιάτο με άλλους ή το ίδιο πηρούνι, κουτάλι, ποτήρι
* Δεν δαγκώνω το ίδιο σάντουιτς, φρούτο ή άλλο τρόφιμο
*Δεν πίνω νερό με το στόμα κατευθείαν στη βρύση
* Βήχω και φτερνίζομαι σε χαρτομάντιλο
* Πετάω το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο σε πλαστική σακούλα
*Κατόπιν πλένω καλά τα χέρια μου με σαπούνι και νερό ή τα καθαρίζω με αλκοολούχο διάλυμα χεριών
*Εάν δεν έχω χαρτομάντιλο, βήχω και φτερνίζομαι στη μέσα επιφάνεια του αγκώνα μου.
*Αποφεύγω την κοντινή επαφή με άτομα που είναι άρρωστα ή βήχουν και φτερνίζονται
* Αποφεύγω να πιάνω τα μάτια, τη μύτη και το στόμα μου
* Δεν μοιράζομαι με άλλους μολύβια, στυλό, μαρκαδόρους και άλλα προσωπικά αντικείμενα
* Αποφεύγω τις χειραψίες και τα φιλιά
Πηγή:infokids.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου