Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

Τηλεφωνικοί αριθμοί εξυπηρέτησης χωρίς χρέωση για σταθερή και κινητή τηλεφωνία


Η Ανεξάρτητη Αρχή -Συνήγορος του Καταναλωτή- ενημερώνει τους καταναλωτές για τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν να απευθύνονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης.

Σύμφωνα με τον “Κανονισμό Γενικών Αδειών” (ΦΕΚ 4262/Β/2017) στο Παράρτημα Β, άρθρο 3.1.8., παράγραφος γ αναφέρεται, «Ο πάροχος Δημόσιων Τηλεφωνικών Υπηρεσιών εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω μίας ή περισσότερων τηλεφωνικών γραμμών,… Ειδικά για θέματα βλαβών, η γραμμή εξυπηρέτησης λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο.

Στις ώρες λειτουργίας της εν λόγω γραμμής περιλαμβάνονται οι εργάσιμες ώρες, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε (5) λεπτά με την επιφύλαξη περιπτώσεων ανωτέρας βίας λόγω εκτεταμένων βλαβών στο δίκτυο».
Ύστερα από ενέργειες της Αρχής του Συνήγορου του Καταναλωτή , οι παρακάτω Πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, ενημέρωσαν τον Συνήγορο του Καταναλωτή σχετικά με τη λειτουργία των τηλεφωνικών αριθμών τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν για αναγγελία βλάβης χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε δίκτυο.

Συγκεκριμένα, οι αριθμοί είναι οι εξής:

● Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811

● FORTHNET Α.Ε. : 13731

● WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700

● OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)

● VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

πηγη:odigostoupoliti.eu




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου