Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Καλώς ορίσατε στο Blog!!






       Γειά σας! Ονομάζομαι Σόφη!

Είμαι μία καινούρια, και φιλόδοξη, Blogger που ευελπιστεί να τα καταφέρει!! 

Σκοπός δημιουργίας αυτού του Blog, είναι ο συνδυασμός σε ό,τι αφορά τα γυναικεία θέματα με τη νέα μου ενασχόληση σε κάθε είδους social media!

Συνεργάζεται μαζί μου, σ'αυτό το νέο εγχείρημά μου,η κόρη μου, φοιτήτρια πληροφορικής!  

Μαζί, θα μοιραστούμε με εσάς μυστικά και χρήσιμες συμβουλές!

Το Blog, θα περιέχει θέματα ποικίλης ύλης όπως μαγειρική, αφιερώματα, ομορφιά, παιδιά και οτιδήποτε άλλο θα προστεθεί στην πορεία ή όταν ζητηθεί από σας!!!! 

Μπορείτε, μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, που βρίσκεται στην πάνω μπάρα, να μου στέλνετε email, σε οτιδήποτε πρόβλημα και αν προκύψει!!!


ΥΓ.1: Να μπαίνετε συχνά καθότι θα υπάρχουν συνεχόμενες αναρτήσεις, και έτσι δε θα χάνετε τίποτα!!! 

ΥΓ.2: Μην ξεχάσετε να μας κάνετε  like στη σελίδα μας στο FB, πατώντας ΕΔΩ!

 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ!!!

                       ΦΙΛΙΚΑ, 
                       ΣΟΦΗ!     

         

3 σχόλια: