Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016

Δώδεκα τρόποι για να απολαύσουμε τα γλυκά του κουταλιού (sokolatomania)





Δεν έχει σημασία τη γλυκό του κουταλιού θα επιλέξετε, έτσι και αλλιώς είναι από τα λιγότερο παχυντικά γλυκά που μπορείτε να γευτείτε. 1 κουταλάκι του γλυκού περιέχει μόνο 8 θερμίδες και περίπου 1 γρ. ζάχαρης.

Εκτός λοιπόν από να τα αλείφουμε σε φρυγανισμένο ψωμί, θα γνωρίσουμε μερικούς τρόπους ακόμα για να απολαμβάνουμε καθημερινά τα γλυκά του κουταλιού καθημερινά.

1. Σάλτσα για σαλάτες ή ψητά
Συνδυάζουμε στο μπλέντερ ½ φλ.τσ. γλυκό του κουταλιού (όποιο θέλουμε), ¼ φλ.τσ. ψιλοκομμένο σχοινόπρασο ή φρέσκα κρεμμυδάκια, 2-3 κ.σ. ξίδι ή φρέσκο χυμό λεμονιού & 2-3 κ.σ. ελαιόλαδο. Τα κάνουμε πουρέ και προσθέτουμε τόσο ζωμό ώστε να έχει την πυκνότητα που μας ικανοποιεί. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και είναι έτοιμο.

2. Μαρινάτα
Συνδυάζουμε γλυκό του κουταλιού είτε με φρέσκο λεμόνι ή μπαλσάμικο ξύδι και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να μαρινάρουμε κοτόπουλο, χοιρινό ή γαρίδες



3. Muffins
Μπορούμε να προσθέσουμε 1/3 έως ½ φλ.τσ. γλυκό του κουταλιού στη συνταγή για τα muffinsμας, χωρίς να αλλάξουμε τίποτα άλλο στις ποσότητες των υπόλοιπων συστατικών και αυτό θα προσθέσει στα muffinsμας έξτρα γεύση.

4. Με κράκερς
Αν αλείψουμε σε κράκερς μια ελαφριά κρέμα τυριού και λίγο γλυκό του κουταλιού η γεύση είναι ακαταμάχητη.

5. Τηγανιτές πατάτες.
Συνδιάζουμε ½ φλ.τσ. γλυκό του κουταλιού μαζί με 2-3 κ.σ. σόγια, ανακατεύουμε καλά και περιχύνουμε με αυτό τις τηγανιτές πατάτες μας. Θα εκπλαγείτε!

6. Σιρόπι για τα πρωινά σας.
Μπορούμε να ζεστάνουμε λίγο γλυκό του κουταλιού σε ένα μικρό κατσαρολακι και να περιχύσουμε με αυτό βάφλες, τηγανίτες ή κρέπες. Αν συνδυάσουμε το σιρόπι αυτό και με φρέσκα φρούτα, θα έχουμε το ιδανικό αποτέλεσμα.

7. Σιρόπι για επιδόρπιο
Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα ο συνδυασμός γιαουρτιού και γλυκό του κουταλιού. Επίσης ιδανικός συνδυασμός είναι αν αντικαταστήσουμε το γιαούρτι με παγωτό.

8. Smoothies
Είναι μια πολύ καλή επιλογή στην περίπτωση που δεν έχουμε φρέσκα φρούτα. Πολτοποιούμε στο μπλέντερ γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και λίγο από το γλυκό του κουταλιού της αρεσκείας μας και έχουμε ένα τέλειο και υγιεινό smoothie.

9. Σάντουιτς
Αν και μας ξενίζουν οι συνδυασμοί γλυκού και αλμυρού, δοκιμάστε σε ψωμί για σάντουιτς να βάλετε κατσικίσιο τυρί μαζί με κάποιο αλλαντικό και αλείψτε με γλυκό του κουταλιού. Θα απογειώσει τις αισθήσεις σας.

10. Στο μαγείρεμα.
Μετά το τσιγάρισμα του κοτόπουλου, του φιλέτου γαλοπούλας ή μιας χοιρινής μπριζόλας, προσθέστε 1-2 κ.σ. γλυκό του κουταλιού και αφήστε να σιγοβράσει μέχρι να είναι έτοιμο να το σερβίρετε.

11. Σε πιτάκια
Σε φύλο κρούστας ή wontonπου έχετε αλείψει με λίγο βούτυρο βάλτε μια κουταλιά του γλυκού, διπλώστε τα σε μικρά πιτάκια και ψήστε στο φούρνο στους 200 βαθμούς για 5-10 λεπτά ή μέχρι το φύλο να πάρει μια χρυσαφένια απόχρωση. Τοποθετήστε τα σε μια πιατέλα πασπαλίστε με κομμάτια φρούτων και λίγη ζάχαρη άχνη και είναι το τέλειο επιδόρπιο.

12. «Κερασάκι στην τούρτα»
Αφού ολοκληρώσετε με τη δημιουργία της τούρτας σας μπορείτε να γαρνίρετε με γλυκό του κουταλιού.

Πηγή:sokolatomania.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου