Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017

Γάλα: Πως να φτιάξετε μόνοι σας γάλα αμυγδάλου


Το γάλα αμυγδάλου είναι μια εναλλακτική πηγή πρόσληψης θρεπτικών στοιχείων για όσους δεν θέλουν να πίνουν γάλα ζωικής προέλευσης ή έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.
Αποτελεί σημαντική πηγή ασβεστίου, είναι ήπιο για το στομάχι και χωνεύεται πολύ εύκολα.
Τα 240 ml γάλακτος αμυγδάλου περιέχουν περίπου 30-40 θερμίδες, 2,5-3 γρ. λίπους, 1 γρ. πρωτεΐνης, 1 γρ. φυτικών ινών και πολλές βιταμίνες και μέταλλα.
Το γάλα αμύγδαλου περιέχει ακόρεστα λιπαρά που βοηθούν στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Δεν περιέχει καθόλου κορεσμένα λιπαρά, καθόλου χοληστερίνη και καθόλου λακτόζη.

Περιέχει επίσης υψηλά επίπεδα μαγγανίου, σεληνίου και βιταμίνης Ε. Το μαγγάνιο παίζει σημαντικό ρόλο στην ενεργοποίηση των ενζύμων του σώματος.
Η βιταμίνη Ε προστατεύει τις μεμβράνες των κυττάρων καταστρέφοντας τις ελεύθερες ρίζες που τους προκαλούν ζημιά. Το κάλιο που υπάρχει στο γάλα αμύγδαλου βοηθά στην διατήρηση της φυσιολογικής πίεσης του αίματος.


Το γάλα αμύγδαλου είναι επίσης καλή πηγή φλαβονοειδών. Αυτό συμβαίνει γιατί παράγεται από την πολτοποίηση αμυγδάλων με την φλούδα τους. Η φλούδα είναι πλούσια σε φλαβονοειδή που ωφελούν την καρδιαγγειακή υγεία και επομένως προστατεύουν από διάφορες καρδιακές παθήσεις.

Πώς θα το φτιάξετε

Το μόνο που χρειάζεται για να το φτιάξετε είναι ξηροί καρποί και νερό, ενώ αν θέλετε να το κάνετε πιο γλυκό ή αρωματικό, μπορείτε να προσθέσετε μέλι, βανίλια κακάο κλπ.

Αποθηκεύστε το γάλα αμυγδάλου σε γυάλινο μπουκάλι και διατηρήστε το έως 4 μέρες στο ψυγείο.



πηγη:onmed.gr /PastryDesigns


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου